ΜΕ ΔΥΟ ΚΛΙΚ ΣΕ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙ ΒΕΛΑΚΙ,ΑΚΟΥΤΕ ΤΙΣ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΜΑΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ!

ΜΕ ΔΥΟ ΚΛΙΚ ΣΕ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙ ΒΕΛΑΚΙ,ΑΚΟΥΤΕ ΤΙΣ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ΜΑΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ!
Από το 2014 στα γήπεδα της Κορινθίας!Ζωντανές μεταδόσεις

ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ Ο ΠΑΝΝΕΜΕΑΤΙΚΟΣ!



Συνεχίζει τις μεταγραφές ο Παννεμεατικός!

Αναλυτικά:

''Ο ΠΑΣ Παννεμεατικός ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Πέτρου Τσιωτάκη, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από την Κόρινθο 2006.
Η "σημαία" και πάλι στον ιστό της!!!
Ένα παιδί που έχει γράψει τη δική του ιστορία με τη φανέλα του συλλόγου, επιστρέφει με όρεξη να την οδηγήσει όσο πιο ψηλά γίνεται.
Ο Τσιωτάκης, που στάθηκε άτυχος τη σεζόν που ολοκληρώθηκε, καθώς ένας σοβαρός τραυματισμός (ρήξη χιαστών) τον άφησε όλη τη χρονιά έξω, είναι έτοιμος να φορέσει και πάλι τη "βυσσινί" φανέλα, που τόσα χρόνια έχει τιμήσει...
Αρχηγός φύση και θέση, αφήνει πίσω του την άτυχη για αυτόν σεζόν και εμφανίζεται πανέτοιμος να προσφέρει τα μέγιστα.
Στις πρώτες του δηλώσεις μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του, τόνισε:
"Με μεγάλη μου χαρά επιστρέφω στον Παννεμεατικό, μια ομάδα που αγαπώ και στηρίζω από μικρό παιδί.
Μετά από μια δύσκολη χρονιά για έμενα, μένοντας εκτός εξαιτίας του τραυματισμού μου, είμαι έτοιμος να δώσω στο σύλλογο το μέγιστο των δυνατοτήτων μου για να φτάσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε, μαζί με τους συμπαίκτες μου.
Ευχαριστώ τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη που δείχνει στο πρόσωπό μου και που με έφερε πίσω στο ”σπίτι” μου!!!
Καλή ποδοσφαιρική χρονιά σε όλους".
Αρχηγέ καλώς ήλθες και πάλι κοντά μας...''